Jouw informatie, onze Blog, doen we!
 

5 tips voor de beste relatie met je klant

Klanten zijn letterlijk en figuurlijk goud waard. Voornamelijk loyale klanten helpen je bedrijf te groeien. Maar hoe krijg je die loyale klanten? Wat kan je doen om je klanten fan van je te maken en een blijvende relatie op te bouwen? In deze blogpost vind je dé 5 tips voor de beste relatie met je klant. 1. Kennis delen Je klant is niet voor niets jouw klant. Jij kan, weet of hebt iets waar jouw klant in geïnteresseerd is. Dan is het voor de relatie met je klant (en voor je omzet) een goed idee om jouw kennis te delen met je klanten. Stuur bijvoorbeeld eens per maand een nieuwsbrief. Ja, j..

LEES MEER

Prinsjesdag 2018: de veranderingen voor ondernemers waar je van op de hoogte moet zijn

De derde dinsdag in september - beter bekend als Prinsjesdag - is geweest. De dag met dé koffer, de Miljoenennota en het Belastingplan. Het regende weer cijfers en veranderingen. Tijd om je alles te vertellen over de veranderingen voor ondernemers, die op zijn vroegst per 1 januari 2019 ingaan. Belastingschijven inkomstenbelasting van vier naar twee Vanaf 2019 voert het kabinet de nieuwe schijven in fases in. Volgend jaar is het tarief in de huidige eerste schijf 36,65 procent en in de tweede en derde schijf 38,1 procent. Per 2021 geldt een basistarief van 37,05 procent en een toptarief van..

LEES MEER

Hoe ga je om met werknemers op sociale media?

Sociale media zijn niet meer uit onze levens weg te denken. We hebben allemaal minimaal één account op Facebook, Twitter, Instagram en zeker op LinkedIn. Hoe ga je daar als werkgever goed mee om? Wat mag je van je werknemers vragen? Het komt echt voor. Werknemers die video's op kantoor maken en deze delen, terwijl het nu net even niet zo professioneel oogt. Collega's die het nodig vinden een racistische opmerking te maken op een openbaar Facebookbericht. Een medewerker die een ander bedrijf volledig afkraakt op LinkedIn. En dat terwijl te zien is dat deze mensen bij jou werken. In de gat..

LEES MEER