Kom jij je bij Activaa ontwikkelen?

Als je op zoek bent naar een traditioneel en stoffig accountantskantoor, dan moeten we je teleurstellen. Bij Activaa werken stuk voor stuk jonge, enthousiaste en gedreven vakmensen die begrijpen dat het in dit vak draait om de ondernemer. Activaa bouwt een band met de klant op, om zo advies te geven dat past als een jas. Ben jij zo’n betrokken en bevlogen mens met ambitie en passie voor accountancy? Dan helpen we je graag je talent te ontwikkelen.

Wij worden blij van dingen op tijd zien, bijsturen, adviseren en de ondernemer zien groeien. Word jij daar ook blij van? En voel je je thuis in een voortvarende omgeving waar we dingen niet doen ‘omdat het zo hoort’, maar omdat het góed is? Kom dan een kop koffie bij ons drinken.

Vacatures

Assistent Accountant IJsselstein

Activaa is een accountantskantoor met jonge, gedreven en leuke – we weten dat iedereen dat zegt, maar het is nu eenmaal zo – medewerkers. We richten ons op ondernemers die het écht willen maken. Deze ondernemers binden we met ons persoonlijke contact en door ervoor te zorgen dat alles voor de ondernemer én voor de mensen om hem of haar heen goed geregeld is.

Inmiddels hebben we zo veel ondernemers aan ons gebonden en groeien we zo hard, dat we op zoek zijn naar nóg een rechterhand. Een assistent-accountant die zaken op tijd signaleert, bijstuurt, in samenspraak met een ervaren collega goede adviezen geeft en het heerlijk vindt ondernemers te zien groeien. Heb jij deze ambitie? Dan verwelkomen we je graag en helpen wij je je talent verder te ontwikkelen.

Wat je gaat doen, vraag je?

We automatiseren bij Activaa een hoop, maar natuurlijk controleren we alles en hebben we veel persoonlijk contact met de klant. Wat dat inhoudt:

  • jaarrekeningen stel jij geheel zelfstandig samen en je weet heel goed of alles via de wet- en regelgeving is
  • je ontzorgt onze klanten door de financiële administratie in de gaten te houden en bij te werken
  • je hebt een scherp oog voor detail en herkent een afwijking in de administratie direct. Vervolgens pak je de telefoon, mail of whats app om de klant een passend advies te geven
  • je bent je ervan bewust dat je klanten het écht willen maken, dus met die gedachte in het achterhoofd begeleidt jij ze en adviseer je ze bij alle onderdelen van het ondernemen

En waar dan precies?

Op ons kantoor in IJsselstein. In een professionele en informele werksfeer. Dit is zo’n kantoor waar je met iedereen kan lezen en schrijven. Waar je je prettig voelt en waar je jezelf bent. Je komt terecht in een team van circa 10 personen en die halen allemaal het onderste uit de (koffie)kan.

Jij bent zo…

Ben je enthousiast over hoe je je dag gaat vullen en over Activaa? Dan kan je de eerste eis die we aan je stellen al afvinken. Wij houden van helder communiceren, dus bij dezen vertellen we wat we nog meer in jou terug willen zien:

  • een hbo-diploma op zak in de richting Accountancy
  • 2 – 6 jaar relevante werkervaring
  • je hebt ervaring met klanten uit het midden- en kleinbedrijf en vindt dit ook de leukste klanten om te bedienen
  • je steekt de handen al uit de mouwen voordat iemand daarom vraagt
  • goed omgaan met computersystemen is je tweede natuur
  • verantwoordelijkheid is jou niet vreemd, net zoals zelfstandig en accuraat zijn
  • een knap staaltje communicatie is jouw ding, zowel mondeling als schriftelijk en je kan dit in het Nederlands en Engels
  • minimaal 32 uur per week beschikbaarheid

Zien we jou snel?

Voldoe jij aan alles wat hierboven staat en voel je je geroepen deze vacature op te vullen? Stuur ons dan snel jouw cv en motivatie. Dit doe je door te mailen naar info@activaa.nl of door te bellen naar Richard Lenting.
Je bereikt hem op 085 06 00 960.

Allround (salaris)administrateur

Activaa is een accountantskantoor met jonge, gedreven en leuke – we weten dat iedereen dat zegt, maar het is nu eenmaal zo – medewerkers. We richten ons op ondernemers die het écht willen maken. Deze ondernemers binden we met ons persoonlijke contact en door ervoor te zorgen dat alles voor de ondernemer én voor de mensen om hem of haar heen goed geregeld is.

Genoeg over ons, nu over jou. We zijn namelijk op zoek naar een administratieve ster! Iemand die er blij van wordt om data te structureren met grote doorgroeimogelijkheden en goede begeleiding van ervaren collega’s. Je bent niet bang om de telefoon te pakken om contact te hebben met je klanten. Sterker nog: je vindt dit hartstikke leuk. Deze functie is een mooie start (of vervolg) van een loopbaan in de salarisadministratie.

Hieruit bestaat jouw dag..

  • Het verwerken van financiële administraties en salarisadministraties
  • Het verzorgen van aangiften omzetbelasting en loonheffing
  • Het opstellen van (tussentijdse) rapporten voor de klant
  • Vragen van je klanten over salarisverwerking, verzekeringen en pensioenen behandelen
  • zorgen dat de Belastingdienst, verzekeringsmaatschappijen en pensioenfondsen netjes de periodieke (salaris)gegevens binnenkrijgen
  • Opleidingen en cursussen volgen om door te groeien
  • Verzorgen van uitstekende HR-adviezen

Die dag breng je door in…

… een professionele en toch informele werksfeer. Dat jij je prettig voelt op kantoor en jezelf bent, dát vinden we belangrijk. Je zit op ons kantoor in IJsselstein in een team van circa 10 personen. We streven altijd naar het maximale en denken graag met onze klanten mee. Over die klanten gesproken: je klantenportefeuille verschilt: van een familiebedrijf tot internationale ondernemingen.

Even checken

Ben jij iemand die:

  • minimaal een mbo-diploma heeft behaald op niveau 4
  • leergierig is en het helemaal ziet zitten om het Praktijkdiploma Loonadministratie te behalen
  • affiniteit heeft met moderne online systemen
  • klantcontact leuk vindt en gelijk in zijn of haar telefoon of toetsenbord klimt om diverse vraagstukken aan de klant voor te leggen
  • lekker kritisch is en altijd overal het maximale uit wil halen?

Interesse?

Mooi. Als je alles af kan vinken, horen we graag van je! Stuur je motivatiebrief en cv naar info@activaa.nl en wie weet zit jij dan als salarisadministrateur op ons kantoor in IJsselstein.

Leergierige stagiair of deeltijdstudent Accountancy

Je studeert nog en bent op zoek naar een afstudeerstage Accountancy? Of je studeert nog en wilt je studie voortzetten in een duaal traject? Heb je zin om te zien hoe het er allemaal in de praktijk aan toe gaat en wil je vooral veel leren en jezelf ontwikkelen? Dan is het goed dat we nu je aandacht hebben, want wij zijn op zoek naar een stagiair Accountancy voor op ons accountantskantoor in IJsselstein.

Ben jij op zoek naar een stoffig en traditioneel accountantskantoor? Sorry, dan moet je op zoek naar iets anders. Want bij Activaa is het vernieuwend, zijn de medewerkers jong, enthousiast en gedreven en vinden we de (groei van de) ondernemer het allerbelangrijkst. Daarom willen wij graag een gezel(lige) Accountancy in ons midden.

Dit ga je leren

Bij Activaa werken ervaren mensen die je graag begeleiden en je het Accountancy-vak graag van de mooiste kant leren kennen. Onder andere door je te leren:

  • het verwerken van financiële administraties
  • het verzorgen van aangiften omzetbelasting
  • het opstellen van (tussentijdse) rapporten voor de klant
  • je bent voor details de gesprekspartner van de klant en denkt graag mee over de administratieve organisatie

Dit ben jij

Je kan onze toekomstige stagiair Accountancy zijn, als je onderstaande eisen af kan vinken:

  • je bent dus gezellig
  • je studeert accountancy en bent in de afrondende fase van je opleiding
  • na het behalen van je opleiding heb je de ambitie om door te groeien
  • moderne, online systemen leer je kennen in een handomdraai

Zin in ontwikkeling?

Is Activaa het accountantskantoor waar jij verder wil leren in een deeltijdstudie? Klim dan in je digitale pen of bel Richard Lenting via 085 06 00 960. Mailen doe je naar info@activaa.nl en dan het liefst met je cv en motivatie erbij. Wie weet ben jij dan binnenkort onze nieuwe collega!