Jouw informatie, onze Blog, doen we!
 

Waarom goede communicatie zo belangrijk is (en wat het is)

Al heb je nog zo veel verstand van wat je doet, neem je tonnen aan ervaring mee en heb je meer kennis dan Wikipedia: voor een goede samenwerking is goede communicatie nodig. Het is misschien wel het belangrijkste ingrediënt voor succesvol samenwerken en de beoogde resultaten behalen. En dan hebben we het zowel over interne communicatie als de externe variant — naar je (potentiële) klanten toe. In deze blogpost richten we ons op interne communicatie. Klaar voor de tips? Komen ze!

LEES MEER

Werk je vaak thuis? Zo blijf je productief!

Ideaal, dat thuiswerken. Geen files, überhaupt geen reistijd, even tussendoor een wasje draaien of de stofzuiger door het huis jagen en je eitje bakken in je eigen keuken. Thuiswerken klinkt fantastisch en dat ís het ook. Als je genoeg ruggengraat hebt om echt te werken dan. Slim omgaan met je tijd? Uitstelgedrag? Daar hebben we tips voor.

LEES MEER

Goed plannen in het nieuwe jaar

Goed kunnen plannen is belangrijk en zeker niet voor iedereen van nature weggelegd. Als ondernemer deel je vaak je eigen tijd in — wat een zegen en een valkuil tegelijkertijd is. Zeker als je uurtje-factuurtje werkt. Maar ook voor ondernemers die niet per uur rekenen, is het belangrijk goed te plannen. Wil je in het nieuwe jaar goed van start? Lees dan onze handige tips om goed te plannen.

LEES MEER