Jouw informatie, onze Blog, doen we!
 

Je tarief verhogen én klanten behouden

Veel ondernemers denken dat ze hun dienst of product goedkoop in de markt moeten zetten. Als dat onderdeel is van je strategie: prima keuze. Kom je er later achter dat je toch je tarief wil verhogen? Dan lees je hier de tips om je prijs omhoog te gooien én je klanten te behouden.

LEES MEER

Van eenpitter naar werken met een team: de 6 stappen om te zetten

Misschien was je het helemaal niet van plan toen je zzp’er werd: werken met een team. Je bedrijf loopt goed en ergens vind je het ook wel een uitdaging om je met ‘eigen’ personeel te werken. Wanneer is het nodig om werk uit te besteden — aan freelancers die je inhuurt of mensen die je in dienst neemt? Lees hier de 6 stappen om van zzp’er naar een team te gaan.

LEES MEER

Klantgericht ondernemen: de beste tips om je klanten te behouden

In deze blogpost 3 tips voor klantgericht ondernemen: klanten behouden en daardoor meer omzet draaien. Het binden van je klanten is minstens zo belangrijk als nieuwe klanten binnenhalen. Klanten die weglopen kosten je geld — misschien zijn ze ontevreden, vertellen ze dat op een verjaardag en loop je zomaar tien ideale klanten mis. Je bestaande klanten weten al wie jij bent, wat je doet en wat ze van je mogen verwachten. Klantgericht ondernemen is de basis voor duurzame groei. Zeker als ze uitgroeien tot ware ambassadeurs.

LEES MEER