Jouw informatie, onze Blog, doen we!
 

Is het echt belangrijk dat er over je bedrijf gepraat wordt?

Als er over je bedrijf gepraat wordt: is dat dan goed of slecht? Of hangt het vooral af van wat men zegt? Eén ding is zeker — als niemand over je bedrijf praat én je bedrijf onzichtbaar is, dan betekent dat niet veel goeds. Waarom is het handig dat mensen over je praten? Nou, je weet dan dat je publiek je ziet én je weet hoe ze naar je kijken. Nu gaat volgens ons het gezegde ‘het maakt niet uit hoe ze over je praten, als ze maar over je praten’ niet helemaal op, maar denken we wel dat het geen goed teken is als niemand je ziet en niemand over je praat. Op zoek naar beleving Consu..

LEES MEER

Eén van onze geheimen voor een fantastische klantbeleving

Vers van de (digitale) pers: een artikel in Accountantsmagazine waarin Wouter Alings — oprichter van Activaa — alles vertelt over het digitaliseren en stroomlijnen van het compliance-proces. Wélk proces? Nou, precies. Reden genoeg om het te lezen, want we geven één van onze geheimen prijs voor een fantastische klantbeleving. "Iedereen weet dat je niet mag starten met een cliënt of opdracht voordat het riskproces is afgerond. Alleen hoe dwing je dat 100% af? “Als eigenaar van Activaa hecht ik veel waarde aan de beleving van onze klanten wanneer ze zakendoen met ons”, vervolgt..

LEES MEER

Op één lijn met al je werknemers

Je medewerkers maken jouw bedrijf. Zij zijn het die de telefoon aannemen, die fans van je klanten maken, die de kennis in huis hebben. Gaan je medewerkers weg, dan nemen ze een hoop van die kennis mee. Door op één lijn te zitten met je werknemers, bind je ze aan je bedrijf. En dat is letterlijk en figuurlijk goud waard. Misschien denk je weleens ‘och, ik had het beter zelf kunnen doen’ of heb je het idee dat je trekt aan een dood paard. Zó zonde. Er zijn meer dan genoeg (te veel, eigenlijk) ondernemers die dit elke dag denken. En dat terwijl je de medewerkers waarschijnlijk zelf hebt..

LEES MEER