Slimme software voor slimme ondernemers

Als accountantskantoor halen wij graag het maximale uit iedere ondernemer en uit ieder bedrijf. Dat maximale verschilt iedere keer: de een wil graag veel vrije tijd, terwijl een ander het liefst veel geld heeft. Weer een andere ondernemer wil juist het beste van allebei. Nu zijn wij niet vies van hard werken, maar wél van mening dat het vooral slim is om efficiënt te werken.

Payt, het grootste debiteurenplatform van Nederland, helpt ons hierbij. Payt staat voor slim debiteurenbeheer en dat juichen wij natuurlijk toe. Samen met jou richten we jouw beheer zo in dat het maken van financiële keuzes overzichtelijker én makkelijker is. En dan maken we het ook nog eens leuker. Je facturen betaald krijgen is nu sneller en simpeler dan ooit. Zonder in te leveren op persoonlijk contact tussen jou en de debiteur.

Activaa is Payt Certified Partner

Activaa is Payt Certified Partner. Dat houdt in we je graag helpen bij het implementeren en beheren van Payt. Jouw vaste contactpersoon blijft het vertrouwde gezicht en je eerste aanspreekpunt. Want: jouw accountant weet alles over jou en je onderneming. Wat je wensen zijn, welke doelen je wil behalen en hoe jij graag werkt. Daarom is deze combinatie zo ideaal — jouw accountant levert maatwerk met de gebruiksvriendelijke en efficiënte software van Payt. Jouw bedrijfsprocessen en financiële processen vormen de basis van de inrichting van Payt. Want de beste inrichting zorgt voor de beste keuzes. Wil je ook een koppeling met ERP- of facturatie- en boekhoudsoftware? Ook dat regelen we.

Jouw voordelen

Misschien vraag je je af wat nou het voordeel is van Payt en dat wij daar als accountantskantoor graag mee werken. Nou, bijvoorbeeld dat jij meer tijd hebt voor het ondernemen. Je hoeft niet achter je betalingen aan, maar je richt je op belangrijkere zaken. De dingen waar jíj je mee bezig moet houden. Dat is leuker voor jou en voor de relatie met je debiteuren. Daarnaast verloopt het proces gestructureerd en zonder zorgen en heb je de volledige controle. Als laatste: goede communicatie en continuïteit zijn essentieel voor beter betaalgedrag. Dat heb je dankzij Activaa en Payt, waardoor jouw facturen sneller betaald zijn dan ooit. Sneller, eenvoudiger en automatisch debiteurenbeheer met meer overzicht en interactie in een compleet online omgeving. Daar kan je op rekenen.

Nog even wat cijfers

Waarom we voor Payt hebben gekozen? Omdat we ervan overtuigd zijn dat zij een grote bijdrage leveren aan beter debiteurenbeheer. Payt sleepte prijzen in de wacht en ze zijn ISO-27001 gecertificeerd — wat inhoudt dat ze voldoen aan de internationale norm voor Information Security Management. Om die norm te behalen, voldoe je aan eisen voor het vaststellen, implementeren, uitvoeren, controleren, beoordelen, bijhouden en verbeteren van een Information Security Management System.

Proef op de som nemen?

We hoeven je waarschijnlijk niet uit te leggen waarom goed debiteurenbeheer zo belangrijk is. Dus daarom vertellen we je graag wat Activaa nog meer voor je doet. We nemen je namelijk een boel werk uit handen. Zo regelen we de salarissen (jij blij, je personeel blij), staan we altijd voor je klaar met het beste hr-advies en staan we je zelfs juridisch bij. Naast je onderneming laten groeien, vinden we het belangrijk dat de zaken ook voor jou en je gezin goed geregeld zijn.

✓ Volkomen administratief ontzorgd
✓ Je eigen adviseur die altijd precies weet waar je het over hebt
✓ Altijd inzicht in de dingen die je wil weten
✓ Per maand opzegbaar

Ervaren hoe wij werken met Payt? Neem gerust contact met ons op. Dan vertellen we je er alles over!