Over Activaa

Wij zijn adviseurs, functie en functie verenigd door onze pioniersgeest

Ondernemen met activa(a), daar zit toekomst in

Het is onze missie om op een leuke manier het maximale resultaat uit de ondernemer én het bedrijf te halen. Het maximale kan van alles zijn. De één wil meer vrije tijd en neemt genoegen met wat minder geld, terwijl een ander vooral veel geld wil. Samen met jou bouwen aan je onderneming en je toekomst. Staat de fundering van je bedrijf al als een huis? Dat alles voor jou en de mensen om je heen goed geregeld is; daar staan wij voor.

 

De beste keuzes

Als je graag een persoonlijke businesscoach en accountant achter je hebt staan die jouw taal spreken, je volkomen ontzorgen en goed bereikbaar zijn, dan kan je op ons rekenen. Door altijd direct en eerlijk te zijn, maken we samen de beste keuzes. We bouwen graag een persoonlijke band met je op. Want een beslissing kan wel bij je bedrijf passen, maar past het ook bij jou? Ontdekken en aanvoelen wat jij nodig hebt om het maximale te bereiken. Dat kunnen we als geen ander.

We stoppen niet bij de onderneming

Wil je alles goed geregeld hebben? Dan stoppen je keuzes niet bij je onderneming. Wat gebeurt er bijvoorbeeld als jij overlijdt? Je wilt er niet te lang over nadenken, dus daarom doen wij het voor je. Gelukkig zijn er ook leukere dingen, zoals kansen die privé erg mooi uitpakken. Ook daar kijken we naar.

Wat kan Activaa Accountants en Adviseurs voor jou betekenen?

Wil je meer weten over wat wij specifiek voor jou kunnen doen? Neem gerust contact met ons op! Het is gratis, vrijblijvend en zeker geen straf om met ons aan de lijn te hangen. We zijn bereikbaar op 085 060 09 60. Spreken we je snel?

Activaa. Voor ondernemers die het écht willen maken.

✓ je eigen adviseur ✓ altijd inzicht
✓ per maand opzegbaar ✓ tijdsbesparing ✓ gemak

Adviseurs

Wouter Alings

Partner

Een stoffige accountant heb ik nooit willen zijn. Mijn missie voor Activaa is om tegen de gevestigde orde aan te durven trappen, maar vakinhoudelijk wel steengoed te zijn. Kwaliteit staat bij ons áltijd bovenaan. Iedereen verdient en krijgt bij ons persoonlijk en passend advies.

Het leukste aan dit vak is het werken met diverse ondernemers en dat ik nog altijd van ze leer. Dat je naast ze staat, in goede én in slechte tijden. Dat je niet in de gebaande paden loopt om samen het einddoel te bereiken. Ik ben altijd bezig met innoveren, met ‘het volgende’ en het meedenken met de ondernemers. Ik kan er echt van genieten als je iemands grootste succes bereikt. Of als je een bedrijf waarmee het slecht gaat weer enorm winstgevend maakt. Strategisch bouwen maakt alles mogelijk.

Inmiddels heb ik zo’n groot netwerk opgebouwd dat ik ‘altijd wel iemand ken’ of ‘iemand ken die iemand kent’. Op die manier kan ik precies de juiste mensen met elkaar in contact brengen, bruggen bouwen en verbinden. Zo krijg je precies voor elkaar wat je hebben wilt. Samenwerken en samen dingen bereiken, daar sta ik elke dag voor op.

Richard Lenting

Partner

Het helpen van mensen zit er al van jongs af aan in. Ik was gek op die spelletjes waarbij je een pretpark moest bouwen: klanten blij maken, je financiën op orde hebben, goed voor je personeel zorgen en er dan ook nog eens een goed rendement uit halen. Anderen helpen om dit ook te realiseren, dat geeft mij energie. Sinds september 2015 doe ik dit bij Activaa. Ik ga altijd voor het hoogst haalbare.

Het continu met ondernemers in gesprek zijn, het beste in ze naar boven halen en dit ook weer kunnen toepassen bij andere ondernemers. Het is belangrijk dat je goed met mensen kan omgaan en dat je kan beoordelen hoe het met een onderneming gaat. Ik houd me het meest bezig met het adviseren van ondernemers, breder dan alleen hun administratie. Dat is het mooie aan dit vak en dat geeft mij energie.

Front office

Erik Klinkien

Accountant

Mijn familie is een rasechte ondernemersfamilie. Ik vond het dus altijd al interessant om de groei van bedrijven te zien. Ik hield het nieuws erover in de gaten en las er boeken over en nu is het eindelijk zover dat ik het van dichtbij mee mag maken als junior cliëntmanager. Met goed klantencontact, het opstellen van jaarrekeningen en het adviseren van bedrijven, laat ik zien dat ik van toegevoegde waarde ben. Het leukste om te doen? Sparren met de klant, zodat zij zich uiteindelijk puur op het bedrijf kunnen richten en ik mijn steentje kan bijdragen aan de groei.

Bij Activaa zit ik helemaal op mijn plek. Er hangt een fijne sfeer, we werken met de leukste klanten en de beste collega’s. Het is geen ‘geitenwollensokken-accountantskantoor’, maar een kantoor waar we een heel andere insteek hebben: veel digitaal, pro-actief, snelle communicatie naar en met de klant en echt het beste uit de ambitieuze ondernemers halen.

Mariëlle de Gans

Senior Clientmanager

“Jij bent altijd zo bezig met optimaliseren! Waarom maak je daar je werk niet van?”, dat vroegen ze bij mijn vorige baan. Toen mijn vorige werkgever vroeg of ik in een nieuwe functie wilde stappen, als schakel tussen IT en business, wist ik niet dat dit zo goed bij mij past. Al sinds 2005 werk in de accountancy — voordat ik bij Activaa begon als teamleider op een groot administratiekantoor van supermarkten. Na al die jaren had ik het maken van jaarrekeningen wel gezien, maar wat ik ook zag: wat er beter kan én hoe. Dat maakt me enthousiast!

 

Op zoek naar een nieuwe baan was ik niet, maar deze functie bij Activaa kwam op mijn pad. Door de plannen die er liggen om te groeien en te vernieuwen, begonnen mijn handen te jeuken: hier wil ik aan de slag! Niet alleen vanwege het inhoudelijke werk, ook het team is erg leuk, hecht en sociaal. Een mooie stap in mijn carrière.

Mijn functie als procesmanager brengt de ideale combinatie van accountancy, business en IT. Als ik zie wat er sneller, makkelijker, efficiënter en effectiever kan, die verbeteringen uitdenk en implementeer, dan ben ik helemaal in mijn element. En het fijne is: alles kan altijd beter. Er blijven altijd slagen te maken, want de techniek gaat razendsnel en we kunnen op termijn ook onze klanten helpen met optimaliseren. Ik zet me in om alles op de verbeterde rit te krijgen en collega’s en klanten blij te maken. 

Mateo van Dijk

Clientmanager

Ondernemers helpen met ondernemen, dat is wat mij energie geeft. De financiële administratie zo inrichten dat het geen last is, maar juist helpt bij het maken van keuzes. Prosessen zo optimaliseren dat er tijd vrij komt om te ondernemen. Adviezen geven die zich terugverdienen voor de klant. Dat zijn manieren waarop ik ondernemers wil helpen.

Bij Activaa werk ik samen met collega’s die hetzelfde willen en samen vormen we een team dat klaarstaat voor onze klanten en hen helpt met de vele uitdagingen waar zij mee te maken krijgen. Ik ben blij dat ik dit dagelijks bij Activaa mag doen!

Tamara Terlien

Gevorderd Assistent

Anders dan standaard, dat trekt mij wel aan. Dat is dan ook de reden dat ik bij Activaa ben gaan werken. Het is een jonge, vlotte onderneming en daar houd ik wel van! We zijn hier van ‘hup, werken en gaan’. Wat me het meest blij maakt, is als ik klanten blij maak. Een goede jaarrekening die voldoet aan alle eisen en dat de administratie helemaal in orde is. Nadenken over hoe we de administratie kunnen optimaliseren en de resultaten verbeteren.

Mijn weg naar accountancy is ook anders dan standaard. Ik deed eerst een opleiding in paardenhouderij en ben erna doorgegaan met accountancy. Hier ligt toch wel mijn hart. Ik bouw een band op met de klanten en ben echt bezig een onderneming zo optimaal mogelijk te krijgen. Dat is toch mooi?

Davey van den Brink

Assistent

Toen ik klein was, was ik al bezig met geld en cijfers. Als ik vijf euro had, bedacht ik me hoe ik er tien euro van kon maken. Ik was altijd bezig met betere resultaten, sparen en doelen stellen. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik de financiële sector in wilde, dus ik verdiepte me er al vroeg in. Toen ik van de middelbare school kwam, was de keus voor mijn opleiding dan ook snel gemaakt. Ik wilde de accountancy in en dat is gelukt! Toen ik tijdens mijn eerste jaar van mijn opleiding op zoek was naar een stage, viel mijn oog op Activaa: een vernieuwend accountantskantoor met jonge mensen die op een innovatieve manier werken. Bij Activaa ontzorg ik onze klanten door de administratie te doen, aangiftes voor inkomsten-, vennootschaps- en omzetbelasting te verzorgen en jaarrekeningen samen te stellen. Ik maak het graag makkelijk voor de klanten, zodat zij er niet meer naar om hoeven te kijken. Zien we met ons team iets opvallends of doet een kans zich voor? Dan laten we dat natuurlijk ook meteen weten. Dat geeft echt een goed gevoel. Als dingen goed zijn afgerond, dan ben ik pas tevreden.

Erwin Swanink

Assistent

Het mooiste compliment voor allebei is dat je als stagiair wil en mag blijven bij het bedrijf waar je afstudeerde. Tijdens mijn opleiding kwam ik terecht bij Activaa en voorlopig wil ik hier niet meer weg. Een vooruitstrevend accountantskantoor, waar veel digitaal gebeurt en je je omringt met leuke collega’s en minstens zulke leuke klanten.

Al sinds kleins af aan roep ik dat ik dit werk wil doen, want mijn vader werkt ook op een accountantskantoor als assistent-accountant. En toen bleek ik ook nog eens goed te zijn met cijfers. Het is me echt met de paplepel ingegoten. Nu ik zie hoe blij klanten zijn als je ze op dingen attendeert, hun administratie helemaal in orde is en de jaarrekeningen kloppen — dan weet ik zeker dat ik de goede keus heb gemaakt.

Zorgen dat ondernemingen groeien, doordat je ervoor zorgt dat alles goed verloopt. Ik ga met een goed gevoel naar huis als ik alles heb gedaan wat ik kon, om de bedrijven weer een beetje beter te maken. Als accountantskantoor maken we het onze klanten graag makkelijk. Halen we alles uit de ondernemer. En dat betekent ook dat ik altijd het beste uit mezelf moet halen.

Stefan Stijsiger

Assistent

Ik wist eigenlijk nooit echt precies wat ik wilde doen ‘als ik later groot was’. Wel was ik altijd al goed met cijfers. En als je ergens goed in bent, vind je het automatisch ook erg leuk. Ik speelde graag Monopoly, was altijd de beste in hoofdrekenen en mijn resultaten bij M&O en Economie waren altijd heel goed. Daar wilde ik dus wel meer over weten. Mijn mentor op de middelbare school vond accountancy wel wat voor mij en hij heeft gelijk gekregen. Toen ik stage ging lopen bij Activaa, wist ik dat zeker. Ik koos voor de richting assistent-accountant, omdat ik daar veel klantencontact heb. Je helpt klanten met het complete plaatje: administratie, aangiftes, advies. Je wandelt met zo’n klant door het hele proces heen. Wat mij betreft is juist dat goud waard.

 

Het beroepenveld verandert, want er gaat steeds meer automatisch. Als jij met je persoonlijke benadering en adviezen een klant écht verder helpt en een band opbouwt, dan is dat echt mooi. Bij Activaa houd ik me bezig met alle soorten administraties, aangiftes en het opstellen van jaarrekeningen. Activaa is een fijne plek om dat te doen: leuke klanten waar je goed contact mee hebt en veel variatie in het werk. Met het team kijken we naar meer dan alleen cijfers. Zien we iets opvallends? Een kans, een verbeterpuntje of iets om een compliment over te maken? Dan doen we dat ook. Inmiddels ben ik afgestudeerd en ben ik blij dat ik bij Activaa aan het werk ben. Een vernieuwend accountantskantoor waar ik veel mag leren en klanten mag helpen groeien.

Melvin Spruit

Assistent

Al op de middelbare school wist ik dat ik ‘iets economisch’ wilde doen, maar wat precies — dát wist ik niet. Een vriend ging naar de open dag van Accountancy en ik ging mee, want dat leek mij ook wel wat. En inderdaad: accountancy sprak me heel erg aan, dus dat ben ik gaan studeren. 

Na mijn afstudeerstage ben ik bij Activaa gebleven want ik wilde graag bij dit jonge, mooie, vooruitstrevende bedrijf blijven werken. Een goede keus — er is hier veel kennis aanwezig, je leert snel en ik voel me hier thuis! Ik houd me zowel bezig met jaarrekeningen samenstellen, administratie voor klanten verzorgen en controleren of alles klopt. Daarnaast doe ik een onderzoek naar een actueel onderwerp in de wereld van de accountancy. Als alles is afgerond, dan ga ik de AA-kant op. In de toekomst wil ik bedrijven advies geven, want klanten helpen groeien is wat ik het liefste doe. Ik vind het mooi dat ik met mijn advies een bedrijf een extra stap kan laten maken. Door interesse te tonen, te bekijken wat een bedrijf écht wil, een luisterend oor te zijn, kan je het uiterste eruit halen voor een klant.

 

Accountancy en helpen zijn sowieso twee dingen die me blij maken. Ik werkte ook op open dagen op de hogeschool, om studenten te enthousiasmeren voor het accountancy-vak. Je zou me een ambassadeur van het vak kunnen noemen. Maar wel op een eerlijke manier, want het is wel pittig. Maar pittig of niet, het is heerlijk als je dag afsluit en je alles van je lijstje afgewerkt hebt en je de volgende dag weer verder mag met bedrijven helpen groeien.

Wesley Schuurman

Assistent

Hoewel ik als kleine jongen riep dat ik bij de politie of brandweer wilde, verbaasde het niemand dat ik besloot accountancy te studeren en inmiddels als assistent-accountant werk. Ik was altijd al goed met cijfers, speelde net als Stefan graag Monopoly en was altijd de beste van de klas met rekenen. En zoals dat dan gaat: waar je heel goed in bent, dát vind je heel leuk. Dat ik nu bij Activaa klanten help groeien — daar ben ik heel blij mee.


Het leukste aan dit vak is dat je bedrijven blij en dingen kloppend maakt. Het verwerken van de administratie, controles, fiscale aangiftes verzorgen, jaarrekeningen opstellen en scherp kijken naar inkoop- en verkoopfacturen. Je draagt met dit ontzorgen echt je steentje bij aan nóg betere resultaten van de bedrijven. 


Waar ik voorheen bij grotere accountantskantoren meer een nummer was dan een mens, geven ze hier veel om de collega’s. Activaa is dus niet alleen goed voor de klanten, maar ook voor de medewerkers. Dat merk je aan het goed inrichten van de werkplekken, de leuke uitjes en de omgang met elkaar. Je kent iedereen, ik kan goed met ze opschieten en we helpen elkaar. Op die manier lukt het ons om de klanten alles rondom de financiën uit handen te nemen, snel en goed te adviseren en echt naast ze te staan. Iedere dag ga ik met een goed gevoel naar huis als het weer gelukt is administraties kloppend te maken, jaarrekeningen te maken en dossiers af te sluiten en klanten blij te maken.

Elise Pots

Administratief Medewerker

In tegenstelling tot mijn collega’s die van jongs af aan al de accountancy in wilden, dacht ik dat ik ‘later als ik groot was’ in de zorg zou werken. Toch ga ik elke dag met veel plezier naar kantoor én is zorg alsnog een groot deel van wat ik doe. Niet alleen omdat ik mantelzorger ben — ook in mijn werk komt het hulpverlenende goed naar voren. Ik ben een zorgzaam type en dat komt in mijn functie goed van pas. Ik zorg er namelijk voor dat alles voor onze klanten op rolletjes loopt: zorgen dat alle facturen kloppen, goed ingeboekt zijn, in de gaten houden of alles wel betaald is, en aan de bel trekken als er bijvoorbeeld iets mist.

Hoewel ik lang dacht dat ik niet het type was om hele dagen op kantoor te zitten, ben ik erg blij met mijn werk. Ook hier brengt iedere dag variatie: in het soort klant, wat ik voor je doe en ons contact. Het is fijn om mensen blij te maken en te helpen — dat ze je vriendelijk, sociaal en accuraat vinden. Daar doe je het uiteindelijk toch allemaal voor?

Ook de collega’s maken mijn baan ontzettend leuk. Een jong team dat hartstikke sociaal en betrokken is — dat vind je echt niet overal. Dat geeft mij de energie om het beste uit iedere dag te halen en ervoor te zorgen dat niet alleen ik, maar ook al onze medewerkers en klanten met een goed gevoel naar huis gaan.

Unal Korkmaz

Administratief Medewerker

Als kind wilde ik al graag in de financiële wereld werken. Niet alleen omdat economie mijn favoriete vak was en ik er goed in ben – ook omdat er binnen mijn familie accountants werken. Ik zag al jong hoe leuk het is om ondernemers verder te helpen. Dat ze op je kunnen vertrouwen, terwijl zij het werk doen waar ze goed in zijn. Je zit echt ín iemands onderneming; je kijkt mee en denkt mee. Dan op zo’n manier dat de ondernemers zeggen: “Ah, daar is Unal, die zorgt dat alles klopt en goed staat.” En het allermooiste is dat je de groei ziet bij de bedrijven, want dat is waar je het uiteindelijk voor doet. 

 

Hiervoor werkte ik ook bij een accountantskantoor, maar ik wilde graag bij Activaa aan de slag. Het is een goed accountantskantoor dat meegaat met de tijd. Een erg modern kantoor, zowel het fysieke pand als de manier van werken. Het is allemaal erg eigen, vooruitstrevend en alles klopt tot in de kleinste details. Daar houd ik van en zo werk ik zelf ook graag met en voor de ondernemers die ik help met het kloppend maken én houden van hun administraties. 

Hansje Boers

(Salaris) Administrateur

Na 16 jaar met veel plezier managementassistent op onder andere het hoofdkantoor van een grote supermarktketen te zijn geweest, kwam daar een mooie toevalstreffer op mijn pad: de functie als specialist hr & payroll, waarbij ik mij bezighield met urenregistratie en salarisadministratie. Dat beviel zo goed, dat ik het ben blijven doen. Sinds september 2022 doe ik dit bij Activaa. Wat er dan zo leuk aan is? Dat ik veel in contact ben met allerlei verschillende bedrijven, dat ik ze echt ontzorg met hun salarisadministratie en dat je telkens weer leert over de verschillende cao’s.

 

Bij salarisadministratie denk je misschien aan eens per maand op een knop drukken, maar het is veel meer dan dat. Het is scherp zijn op medewerkers die in dienst komen of er juist uit gaan, veranderingen in de cao, nieuwe leaseauto’s of fietsplannen: alles moet kloppen. Daarom pak ik alles ook zo snel mogelijk op — dan weet de klant dat het goed zit. Dat is waar je het voor doet: dat zij zich richten op waar ze het allerbeste in zijn en zich niet druk hoeven maken over of de medewerkers op tijd en correct salaris krijgen.

Dat ik nu bij Activaa werk, is ook een mooie toevalstreffer. Ik was niet eens op zoek naar een nieuwe baan, maar toen we in gesprek raakten, maakte dit accountantskantoor me zó enthousiast. Niet alleen het mooie pand, maar vooral de fijne werksfeer, dat iedereen voor elkaar klaarstaat, de leuke klanten én collega’s — dat maakte dat ik hier heel graag werk. Het bevalt ook goed: het is lekker druk, ik draag bij aan de groei van onze klanten en ga iedere dag met een fijn gevoel naar huis als ik anderen weer blij maakte.

Sonja Schuurmans

(Salaris) Administrateur

Als ik iets leuk vind om te doen, is het service verlenen, klantenbinding, kennis hebben van veel verschillende zaken, scherp zijn en anderen alert maken op dingen die ze moeten weten of die hun administratie makkelijker maken en contact hebben met klanten. Dit alles komt terug in mijn werk als salarisadministrateur — waar ik trouwens jaren geleden ‘per toeval’ in terechtkwam, doordat ik een collega die uitviel verving. Salarisadministratie vind ik zo leuk, dat ik het ben blijven doen. Ik heb weleens een uitstapje gemaakt naar een functie als receptioniste/telefoniste, maar daar miste ik de diversiteit: in de verschillende klanten, op de hoogte zijn van allerlei cao’s en de 

afwisseling in het werk.

Niet alleen die diversiteit maakt het werken bij Activaa leuk. Het is een jong, innovatief 

accountantskantoor met oog voor de klant én medewerkers. Een mooi pand, goede werkplekken, plezier in het werk en iedereen staat voor elkaar klaar.

Mijn werk bestaat uit salarisverwerking van allerlei bedrijven: zorgen dat iedereen het loon op tijd krijgt en dat het strookje klopt. Ik voer loonsverhogingen door, regel dat de bonus of een eenmalige uitkering ook daadwerkelijk bij de medewerker terechtkomen en zet iedere maand alles  klaar voor de pensioen- en loonaangifte. Het geeft echt een goed gevoel als ik zaken snel oppak en juist verwerk — op een persoonlijke manier. En niet alleen mij, maar de bedrijven waar ik dit voor doe ook. 

Cynthia Kramer

Office Manager

Variatie en mensen blij maken — dat is waar ik van houd. Bij Activaa houd ik me dan ook bezig met bijna alles: nieuwe klanten in het systeem invoeren, een bloemetje bestellen voor een klant, ervoor zorgen dat niemand misgrijpt als hij of zij naar een pak printerpapier zoekt. Maar ook de algemene mailbox beheren, de telefoon aannemen, de post op de juiste bureaus leggen en eigenlijk gewoon zorgen dat alles op kantoor op rolletjes loopt.

Activaa is een ontzettend leuk bedrijf om te werken. Het pand is fijn, ik voel me op mijn gemak bij mijn collega’s, de werkzaamheden liggen me goed. Ik voel me eigenlijk gewoon heel erg thuis hier. Zo thuis, dat ik aan het einde van de dag gewoon schrik als ik op mijn horloge kijk en denk ‘oh, joh, het is al tijd om te gaan!’.

En als ik dan de deur achter me dichttrek en besef dat ik klanten blij en tevreden heb gemaakt (of gehouden), dan is mijn dag geslaagd. Het geeft me een goed gevoel als ik een klant goed heb geholpen en als ik blije gezichten op kantoor zie.

Denise Mol

Junior Management Assistent 

Ergens blijven werken na je stageperiode én terugkomen op je oude plek: dat wil wat zeggen. Ik houd van uitdagingen en leren, dus vertrok ik na al een tijdje bij Activaa te hebben gewerkt naar Spanje om als au pair aan de slag te gaan en mijn Engels te verbeteren. Na een mooie tijd keerde ik weer terug bij dit leuke accountantskantoor, waar ik me heel erg thuis voel in het jonge team. We kennen elkaar écht, de lunch samen is altijd gezellig — en ook daar leer ik weer veel door de gesprekken — en we staan altijd voor elkaar klaar.

Mijn werk bestaat uit zorgen dat alles binnen het bedrijf op rolletjes loopt. Ook daarin zie je terug dat ik van variatie houd: van dingen regelen met de Belastingdienst tot een personeelsuitje verzorgen en van klantcontact tot collega’s in het zonnetje zetten op bijzondere momenten. Dat organiseren en ervoor zorgen dat alles goed verloopt, zit er altijd al in: van het organiseren van barbecues met vriendinnen tot een feest voor het 60-jarig huwelijk van mijn opa en oma — ik regel het allemaal. Na mijn middelbare school wist ik dus ook al direct welke opleiding ik ging volgen: managementassistent. Ik ben gastvrij, sociaal, communiceer goed, kom met oplossingen en ik houd ervan om echt iets bij te dragen. Zowel voor onze klanten als voor mijn collega’s.

Romy Krouwel

Junior Office Medewerker

“Het lijkt me zó leuk om op kantoor te werken!”, riep ik altijd al. Toch volgde ik een andere opleiding — die van verkoopspecialist. Ik werkte in kledingwinkels en supermarkten, totdat ik eind 2023 bij Activaa terechtkwam. Een mazzeltje, eigenlijk, op alle vlakken. Voor mijn baan als junior officemedewerker werd ik gevraagd en al tijdens het eerste gesprek voelde het hier al zo vertrouwd.

Mijn werk bestaat uit administratieve taken, de telefoon beantwoorden, gasten op ons prachtige kantoor ontvangen en zorgen dat klanten snel en efficiënt geholpen worden. Daarom werk ik ook graag iedere dag mijn takenlijst af, zodat ik morgen met een schone lei kan beginnen en direct klaar kan staan als ik kan helpen. Want dat is uiteindelijk wat mij voldoening geeft: dat iedereen blij is.

Dat voor een ander klaarstaan is onderdeel van de bedrijfscultuur bij Activaa. Zowel voor onze klanten als voor de collega’s. We zijn een jong en enthousiast team en kunnen het goed met elkaar vinden. Kortom: het is een feestje om bij én met Activaa te werken!

Meer info

Wil jij graag meer informatie? Neem direct contact met ons op via onderstaande mail of telefoon. Wil je liever teruggebeld worden, vul dan ons contactformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op.

Contact

Deze website maakt gebruik van cookies en persoonlijke data om de gebruikerservaring voor bezoekers te verbeteren.